"Türkiye'nin Bilgi Kaynağı"
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) bünyesinde ALO 124 (TÜİK) çağrı merkezi, vatandaşlarımızla daha güvenilir, daha kolay ve daha kaliteli iletişim kurmak amacıyla kurulmuştur.
ALO 124 çağrı merkezi aracılığı ile cevaplayıcılar veya kullanıcılar;
Ayrıca, TÜİK için inovasyon projeleri kapsamında yer alan ALO 124 ile çağın gereksinimlerine uygun olarak; web (CAWI) ve yüz yüze görüşme (CAPI) veri derleme yöntemlerimize ek olarak telefon ile veri derleme yöntemi (CATI) eklenmiştir.
Çağrı Merkezimizle; kaliteli ve kontrollü bir iletişimin sağlanması, verimliliğin arttırılması, düzenli ve sürekli veri akışının sağlanmasının yanı sıra hizmetlerin iyileştirilmesi yönünde cevaplayıcılar/kullanıcılardan geribildirimlerin daha hızlı alınması ve vatandaşlarımızın memnuniyetinin artırılması hedeflenmektedir.
TÜİK ALO 124 çağrı merkezi, hafta sonu ve resmi tatil günleri hariç olmak üzere hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında hizmet vermektedir. İletişim merkezimize gelen tüm çağrılara deneyimli kurum personellerimiz doğrudan cevap vermekte ve ilk görüşmede talepler sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Türkiye İstatistik Kurumu'na ALO 124 (TÜİK) çağrı merkezi aracılığıyla iletişime geçebileceğiniz gibi, www.tuik.gov.tr internet adresimizden de bize erişebilirsiniz.